.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزیع برنج هندی در مازندران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری گفت: امسال یارانه نذورات ماه محرم پرداخت نشد.
   

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، اسماعیل هادی نژاد شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری فرمانداری ساری با بیان اینکه امسال دولت یارانه نذورات ماه محرم را پرداخت نکرد، اظهار داشت: مدیریت تنظیم بازار برخی اقلام مورد نیاز نذورات ماه محرم را در شرکت‌های تعاونی بسیجیان و رفاه توزیع می‌کند.

وی ادامه داد: درنظر گرفته شد تا گوشت منجمد گاوی به قیمت هر کیلو 15 هزار و 500 تومان، شکر کیلویی یک هزار و 500 تومان و نیز برنج هندی کیلویی 2 هزار و 800 تومان در بین شهروندان متقاضی توزیع شود.

رئیس دادگستری شهرستان ساری نیز به روسای ادارات شهرستانی متذکر شد: فعالیت‌های مدیریتی و مصوبات اداری باید براساس موازین قانونی پیش رود.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی بر ضرورت فعالیت نماینده‌های حقوقی در ادارات شهرستانی تاکید کرد و ادامه داد: فرایند اداری باید منطبق با قوانین حقوقی باشد.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان ساری نیز با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: امام حسین در مقابل انحرافی که در مسیر اسلام پیش آمد ایستادگی کرد.

حجت‌الاسلام حمزه‌علی صادقی انحراف در اسلامی را مختص زمان پیامبر ندانست و ادامه داد: باید ارزش‌ها و اندیشه‌های اسلامی را بشناسیم و در مقابل انحراف‌ها مبارزه کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.